onsdag den 4. juli 2012

Cupcake indpakning, MOAR!

Ja sådan var ønsket til indpakningen af Emmas halskæder!

Så måtte jeg i gemmerne og finde cupcakeforme og ideen og cupcake-indpakningen blev løst.




Cupcakeindpakningen og i baggrunden ses kortet med en flot tegning lavet af Emma.

I kortet har jeg skrevet en så sød lille tekst.
Det er faktisk min datters børnehaves definition på en børnehave,
teksten står i deres læreplan og lyder således.

"En børnehave er en have,
et sted hvor vi drager
omsorg for de små
"planter" som vi får
i vores varetægt i
en årrække.

En have, hvor vi
vander, gøder og taler
med vore "planter".

Ena have, hvor en spire
vokser op og bliver stor
og klar til at begive sig ind
i en endnu større have."

Jeg syntes simpelthen det er så smukt skrevet og tænk at min lille spire Emma er vokset sig stor
og er snart klar til at vokse videre i skolens have...... 

Jeg syntes lige jeg sad med hende, som baby i mine arme.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)