mandag den 16. juli 2012

Dukkehus af reol

Sille leger rigtig meget med Sylvanian og kom på ideen om at forvandle rumdeleren med 9 rum
 til et dukkehus.

Ideen var super god syntes jeg og gav "grønt lys" til projektet.
Det eneste jeg hjalp Sille med var at klippe tapet/papirstykkerne ud, indretningen klarede hun selv.


Nærbilleder af de enkelte rum kan ses længere nede.

Reolen under forvandlingen til dukkehus


Lidt billeder af indretningen.
De fleste af møblerne er fra Sylvanian, men i de enkelte rum gemmer sig nogle loppefund af gamle dukkehusmøbler.

Mit absolut ynglings dukkehusfund er bordet og trisserne (design Nanna Ditzel)

Syntes Sille er ret god til at indrette sit nye dukkehus.




6 kommentarer:

  1. Wauuu... en fin idé. Så kommer alle de fine små sager til sin ret.
    Rigtigt fint.
    MVH Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare blevet så fint. Jeg får helt lyst til at lege med dukkehuset selv. Mon ikke Sille vil elske at lege med mor.

      Slet
  2. Det er vel nok fint- hvor stor er reolen I har brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en super ide Sille fik. Reolen måler ca. 110 cm x 110 cm.

      Slet
  3. Hvor er hun bare kreativ, din Sille! Super god idé. Selvfølgelig lidt pladskrævende, men hvis dukkehusleg er det bedste man ved, så er det da helt genialt! :-)

    Kh Maria

    SvarSlet
  4. Wow hvor er det bare en fin ide... Ja hvis jeg havde haft en datter skulle vi helt sikkert lave et dukkehus magen til ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)