tirsdag den 17. juli 2012

Et maleri bliver til.



Det startede med et hvidt lærred med målene 80 x 180 cm...



Den røde farve 1. lag, det kræver et par lag, før jeg syntes det bliver godt.



Billedet begynder at ligne noget



Her er det færdige billede -i skrappe farver - ligesom modtageren ønskede.




Modtageren af billedet var mere end tilfreds, skønt at andre end jeg selv synes om resultatet.
(Motivet er modtageren selv kommet med, så det har jeg gengivet - dog med lidt kunsterisk frihed)

Jeg elsker processen med at stå med et blankt lærred, der stille og roligt ændre udtryk
 og endeligt står der et færdigt billede
- fed følelse.



1 kommentar:

  1. Hej Mette..

    Ja modtageren og hendes mor :-) blev rigtig glade :-) - garanteret du kommer til at male mange flere billeder. Jeg syntes du er rigtig dygtig og kreativ. Også gode billeder af Ole og børn.

    knus fra Hanne.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)