fredag den 20. juli 2012

Et smut i genbrug

Jeg har været et smut i genbrugsbutikken og fik en hel del med hjem denne gang.

Det blev til et par bamser.

En Maileg bamse, ET og musen Ingolf fra Cirkeline, som stadig havde prislabel på.
Bamserne røg straks i vaskemaskinen og er nu rene og dufter friske. 10 kroner for alle tre.



Skøn lille jakke til mig selv - fedt mønster. 35 kr måtte jeg slippe for den.


En natkjole SK design. Jeg kunne ikke stå for mønsteret. Det er lidt svæt at se mønster og farver på billedet, men mit kamera synes ikke lige at ville som jeg.


Her kan man få en fornemmelse af farverne og mønster.
Hvad jeg skal bruge stoffet til ved jeg ikke, men et eller andet skal jeg nok finde på.



Så røg denne fodskammel med hjem


Tja et lille hemmeligt rum gemmer der sig i skamlen...hhmmm hvad mon det er til...?

Jeg tænker jeg i første omgang betrækker den med dette stof og sætter de to store gule knapper på. Indtil jeg beslutter mig for, hvordan jeg gerne vil have den.


Jeg har i tankerne at skamlen skal males gul med sort/hvid harlekin stof fra Stof og Stil.
(Til min store ærgelse kan man ikke købe stoffet i deres online butik ØV. Så skulle der være nogen der ligger inde med noget, så er jeg interesseret)










2 kommentarer:

  1. Fine sager du har fundet.
    Jeg mener at have noget harlekin stof liggende. Hvor stort et stykke skal du bruge?
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nogle gange kan man være heldig i genbrugsen.

      Åhh det kunne være fedt hvis du har noget liggende jeg kan købe. Jeg tror sykket skal være 60 x 80 cm.

      Hvor stort er dit stykke?

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)