lørdag den 14. juli 2012

KAAA BOOOM

Sådan sagde det da vores kære bærebare "sprang" i luften.

Der var røg overalt og flammer stod ud af vores kære bærbare....HJÆÆÆÆLP!


Den bærbare ryger !


Jeg var lige ved at panikke, MEN jeg bevarede "roen" og smed et vådt håndklæde over computeren og så ud ad terassedøren med det osende apperat - i en fart. Føj hvor det stank !!!!


Hullet i dug og bord

Tja øv øv, men heldigvis har vi et fantastisk forsikringselskab og dagen efter havde vi fået overført penge til ny computer, slibning af bordet og en ny dug :o)

Nu sidder jeg så med vores nye bærbare og hvor er der mange nye ting at vænne sig til,
lidt vanemenneske er jeg !

2 kommentarer:

  1. Fuck et chok!! Anede ikke at sådan noget kunne ske!!!
    (men lidt fedt med en ny bærbar hva)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja puha.....

      Jo det er helt klart fedt med en ny bærbar!

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)