søndag den 1. juli 2012

Nederdel fra genbrug blev til...

                             ...buksedragt til Sille



Sille - pigen


Jeg faldt over denne nederdeli genbrug, eller jeg faldt faktisk for stoffet og den flotte grønne farve og for sølle 20 kr.  røg nederdelen med hjem.





Et tæt på billede
(farven er ikke i vinkel på billedet her.)

Frem med saks og symaskine og en sød buksedragt (og bemærk uden stropper),
et stort ønske fra Sille.


Tilsat en knald orange lille sløjfe og en orangeblomst i håret.



10 kommentarer:

  1. Nej hvor er den blevet flot- fra tækkelig 90'er nederdel til smart pigetøj... uden stropper- det er godt man altid kan sætte nogle på senere:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK TAK.....

      Jeg tænkte lige præcis det samme med stropperne ;o)

      Jeg synes simpelthen det er så jovt, at sy gammelt tøj om til nyt - en lille ny hobby hi hi.

      Slet
  2. Hold kæft hvor er den blevet god Mette!
    Wauw og smukke Sille :)
    Nu er hun bare klar til sommer, den lille sild!
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh tak Libbie ;o) Dejligt med roser.

      Jeg er faktisk også ret stolt over resultatet. Det bedste er at Sille er VILD med den.

      Jeg er dog i tvivl om der skal elastik i benene eller ej. Pt. er der ingen elastik i ???

      Hi hi hun er jo en sild ligesom sin mor - jeg er bare en STOR sild griiiner

      Slet
  3. Nej, hvor er jeg imponeret! Den er da bare fantastisk og det er nemlig fedt at man kan sy brugt tøj om til "nyt".
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Sikke du kan forvandle gamle ting til nye og smarte. Flot arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker ..

      Dejligt med rosende ord :o)

      Slet
  5. Hold op hvor smart. Er vil med den buksedragt model den er så fin, har du mon selv tagnet mønsteret?
    Smuk pige :)
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh altså alle de roser... takker.

      Det er lige præcis et mønster jeg selv har tegnet. Eller ihvertfald luret efter en anden buksedragt ;o)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)