torsdag den 19. juli 2012

Postbud postbud...

                                                                                          .......bring mig en pakke....


...og pakker kom der til mig sidste uge - LOOOVE IT!



Jeg havde købt en lækker Hjorth buksedragt hos Kirkesjov , hun solgte ud af lækkert brugt tøj.
Pakkerne kom godt nok i sidste uge, men syntes nu lige I skal have lov til at se mine indkøb.





Sille elsker sin nye buksedragt, så det må jo siges at være en god handel ;o)


Pomp de Lux havde 70% og jeg shoppede lige et sæt til Emma og et par lækre jeans til Sille, der er jo altid plads til lidt mere i klædeskabet ikk????



Så fede pose shorts, der ligner en nederdel.




Da jeg skrev overskriften, havde jeg Halfdan Rasmussens vers fra ABC bogen i tankerne:

" Postbud – postbud
med den røde jakke,
ring på min dør nu
og bring mig en pakke,
en pakke der kan snakke
når jeg føler mig forladt,
en pakke med en rød lille
postkassekat!


En bog fyldt med fantastiske vers og skønne tegninger.









2 kommentarer:

  1. Ej nogle fede shorts! Og de der denim er også fine!
    Åh ja den ABC har vi også- en overgang læste vi den 5 gange om dagen, så bliver man lige liidt træt af den:-)

    SvarSlet
  2. Ihh hvor skønt at buksedragten har fået en ny ejer, der er glad for den :-) Her blev den også brugt rigtig flittigt :-) Og jeg fik sørme også pakke fra PompDeLuxe i sidste uge :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)