søndag den 15. juli 2012

Save save..

..... nej ikke brænde, men små huse.

Jeg har flere steder her i blogland set de små træhuse med malede tage
og sådan nogle måtte jeg da også have.

I gemmerne i skuret havde manden min lidt træ stående og med lidt overtalelse fik jeg ham til at save små huse til mig. Tak min dejlige mand ;o)

Nu er det så bare at svinge sandpapiret og slibe det grove træ. Desværre kunne mine overtalelsesevner ikke få manden til at bruge kræfter med sandpapiret, så nu er jeg igang - puh det er et langsomligt og faktisk lidt hårdt arbejde for mine arme - men det bliver godt.


Jeg glæder mig til at vise jer resultatet, når jeg har slebet og fået malet de kære huse.

1 kommentar:

  1. I stedet for at slibe med sandpapiret, kan u spænde sandpapiret fast og køre husene henover det. En omvendt proces, der er noget nemmere, synes jeg. Allernemmest er det at spænde en rystepusser fast. Så går det virkeligt stærkt. God arbejdslyst

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)