torsdag den 12. juli 2012

Sesamstrasse

I H&M fandt Emma denne pakke med plaster i en rodekasse. ´
Emma er storforbruger af plaster, skal der lige tilføjes og da pakken kun kostede 10 kr.
så skulle den da med hjem.


Da jeg så opdagede, at det var plaster med Sesamstrasse, blev jeg helt nostalgisk!

I min barndom var der, som idag, ikke 100-vis af TV kanaler at vælge imellem og børne TV var der ikke stort udbud af. Så derfor så jeg tysk TV og der var Sesamstrasse et HIT.
Hvor elskede jeg dog det program - jeg lærte tilmed også tysk!



Samson og Tiffy var absolut mine favoritter. Jeg syntes også meget om Ernie og Bert og Krümmelmonster (ham den blå nede i venstre hjørne)



Har du også set Sesamstrasse?

Hvilken / hvilke figurer holdte du mest af?



2 kommentarer:

  1. Ja jeg så sesamstrasse(!) Dag ud og dag ind, tænker tit at Disney Channel på en måde ødelægger det lidt for ungerne. Mine gider f.eks. ikke se Disney Jule Show for det har de jo set før, hvor det for mig var årets begivenhed!!
    Vi har jo haft en hund som jeg navnegav Tiffie :)

    SvarSlet
  2. Herligt Libbie - hvor er det sjovt at din hund hed Tiffie smiiler.

    Mine piger gider heller ikke at se Disney Juleshow, ole og jeg forstår det heller ikke. Det var nemlig lige præcis et højdepunkt at sidde foran TVet kl. 16.00 d. 24.12. Hhhhmmmm tiderne ændre sig (åhhhh nu lyder jeg da også som en gammel tudse ha ha....)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)