mandag den 30. juli 2012

Venindegave

Jeg var forleden inviteret til eftermiddagshygge hos min veninde og hendes børn.

Da min søde veninde også havde haft fødselsdag skulle hun selvfølgelig have en fødselsdagsgave og en venindebesøgsgave sådan bare fordi :o)

Fødselsdagsgaven blev denne bog.



Den lille gave indeholder venindegaven, en halskæde som jeg selv har lavet


Det er en kugle med hæklet bomuld om, en træperle og en gul porcelænsperle.


Med til min venindes børn havde mine piger små slikposer med


Vi havde alle en skøn eftermiddag.







2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine gaver! Du må gerne komme på besøg hos mig. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød.

      Min veninde blev rigtig glad for gaven og det er jo også en slags gave (for mig)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)