torsdag den 2. august 2012

4½ time på skadestuen...

Manden min kom igår til skade i en fodboldkamp og måtte på skadestuen, men da de ikke kunne scanne igår, måtte han afsted igen idag, med mig som "støtte".




Efter 4 ½ times venten (med indtagelse af en bountybar, en Haribopose, en cola og kiggen i 1000 blade) blev resultatet, en mand med delvist overrevet akillesene, iført en støvle som skal være på i otte laaange uger.





Tja som der siges, et uheld kommer sjældent alene, så fik jeg i mandags at vide, at jeg igen igen, ja for tredje gang, skal opereres i knæet.
Det bliver omkring okt. / nov. og betyder 6 uger uden støtte,
så julegaverne skal ihvertfald købes inden.

Men til alt held, så når manden da at smide krykkerne til den tid og jeg kan overtage dem.
Ja vi er da nogen stakler hjemme hos os.
Men humøret er højt og vi tager en dag ad gangen, så skal det hele nok klappe.


2 kommentarer:

  1. Pyha - det lyder da ikke rart - hverken med det ene eller det andet. God bedring til jer begge.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)