torsdag den 16. august 2012

AV AV mit hoved - mon det kan være migræne?

Hvorfor er det lige, at jeg på min fridag igår, får den ondeste hovedpine.

Det fine billede er fra www.stinestregen.dk

Det startede med en ganske almindelig hovedpine, men så tog den til.
Jeg kunne ikke holde lyset ud og lyde, jeg lå bare og havde såååå ondt i mit hoved.
Almindelige hovedpinepiller hjalp ikke - mon det er migræne????

Jeg har haft lignende "ture" de sidste par måneder og nu må jeg vist hellere finde ud af hvad det er for noget.
Det er så træls, at bruge 1 - 2 dage på, at have ondt i knolden :o/

Jeg havde ellers lige glædet mig til en dag i sysleriets tegn, hvor jeg skulle have malet et billede færdigt og hæklet mit kanindukkeprojekt færdigt - men sådan blev det ikke øv øv.

Beklager der idag ikke er det vildt inspirende at læse hos mig, men jeg vender stærkt tilbage.



4 kommentarer:

  1. Det kunne godt være migræne. Men du bør blive udredt ved lægen. Her kan du fx udfylde en smertedagbog, som kan orientere lægen om mønsteret i og graden af smerterne.

    Det er virkelig strengt at være underlagt den slags smerter. Meget invaliderende og svært at forstå for fx kolleger og arbejdsgiver, at man skulle kunne føle sig decideret syg af hovedpine, medmindre de selv kender til det. Heldigvis findes der - hvis det er migræne - medicin mod smerterne, som man kan være heldig dæmper eller helt fjerner dem.

    Held med det! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit svar.
      Jeg vil tage et smut forbi lægen og håber på hun kan hjælpe mig.

      Slet
    2. Tak for dit svar.
      Jeg vil tage et smut forbi lægen og håber på hun kan hjælpe mig.

      Slet
    3. Tak for dit svar.
      Jeg vil tage et smut forbi lægen og håber på hun kan hjælpe mig.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)