tirsdag den 28. august 2012

En lille bambi

Der er flyttet endnu en lille bambi ind hjemme hos os


Nu står den i køkkenet på reolen, som min symaskine har fået "lov" til at flytte ind i , når
 jeg ikke bruger den. 
Ja ja jeg ved godt den sorte ledning ikke pynter, men projekt "gem ledning væk" er et af de projekter, som af en eller anden grund aldrig bliver gjort.
Mon ikke jeg kan vikle noget pink masking tape på, det kan da kun pynte.
Jeg syer altid i køkkenet og har nu symaskinen lige ved hånden.
Desuden er køkken sypladsen i midten af huset og jeg kan følge med i hvad ungerne
og legekammeraterne laver ( der er ofte 4 - 6 børn hjemme hos os - Skøøønt ikk ).

4 kommentarer:

  1. Sød lille bambi - jeg finder ALDRIG nogle! Bare vent til du ser vores lednings-rod, så synes du jeres er fin:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi til den med ledningerne.

      Jeg tror man med tiden bliver "blind" over for synlige ledninger ;o)

      Slet
  2. Sikke en sød lille bambi(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min nye give away, som er fra Tante Grøn(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-2.html

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)