torsdag den 2. august 2012

Endnu en Easy nederdel

Jeg har købt nogle stofstykker i panduro og de skulle gerne blive til
lidt sommernedele  og lette sommerkjoler.

Vi skal nemlig til Tyrkiet i September, så der skal lidt kjoler til.

Her er første nederdel, der kom ud af maskinen




Min lille model syntes absolut at gymnastikdragten skulle på til nederdelen. Tja...farverne passe ikke just sammen, men hva pokker - der blev danset og lavet gymnastik med nederdelen på.




Jeg har prøvet at lave en lille pyntekant foroven og syntes faktisk det ser rigtig sødt ud.





Printet på stoffet




Til slut Emma i firspring.

Stoffet til nederdelen kostede 16 kr. kantbånd er fra genbrug
og elastik til taljen havde jeg i sykassen.

Billigere kan det da ikke blive.




6 kommentarer:

  1. Den er bare rigtig sød - og til den pris er den jo underskøn! :-) Så giver det mening at sy selv.

    SvarSlet
  2. Super sød nederdel... dejligt når det er billigt. ha en dejlig dag

    SvarSlet
  3. Rigtig fin nederdel. Var stoffet på tilbud i panduro? Synes deres stoffer plejer at være ret dyre :(
    Dejlig dag

    SvarSlet
  4. Skønt at og når det er billigt også er det ren win win.

    I panduro havde de små stof stykker nedsat til 8 kr . Tror målene er 50x70cm. Lige præcis nok til en nederdel hvis man bruger to stykker.

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)