mandag den 13. august 2012

Første skoledag

Så fik vi taget hul på skolelivet for Emmas vedkommende.
En super dag, sprængfyldt  med spænding og store forventninger.
Sille nød gensynet med sin elskede lærer Anne Mette og alle kammeraterne fra klassen.

Mine skønne skolepiger.

Da vi kender skolen, da Sille går på skolen, er der ikke så meget nyt rent praktisk,
 vi som forældre skulle fylde vores hoveder med.

Meeeeen jeg synes dog det er stort, for mor, at sende min yngste afsted i skole.
Det er en stor ny verden, fyldt med bogstaver, krav og for forældrens vedkommende,
 at turde give en smule slip på vores små poder - men mon ikke jeg også klarer det denne gang.


Emma havde selv valgt tøjet til første skoledag. Sættet så hun i H&M kataloget og jo jo knæstrømper skulle der til smiiiler ;o)

       En heste skoletaske er et must, når man som Emma elsker heste.


Sille har fået ny cykel og den skulle selvfølgelig med på billedet.


 

En skøn første skoledag og jeg er sikker på at alle forventninger er blevet opfyldt
og begge piger glæder sig til en ny skoledag imorgen.

God solskinsdag derude :o)



2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder. Rigtig fint tøj hun har valgt:-) Min lille Emil (min ældste) skal starte i skole i morgen - pyha...jeg synes det er lidt underligt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Ja det er vildt, at de små bliver så store. Håber I får en rigtig god første skoledag imorgen. knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)