fredag den 10. august 2012

Genbrugskup

I onsdags skulle jeg hente min store datter, som havde været på gymnastikskole
på Idrætsefterskolen i Vojens.

Da vi kørte hjemad,  med manden med sit "støvleben" og krykker, to piger der ville have is NU,
så jeg en genbrugsbutik i Vojens med 50 % på alt i butikken. Og sådan en butik kunne jeg ikke køre forbi. Så manden med sit skadede ben og de issultne piger måtte vente pænt i bilen,
mens jeg smuttede i genbrugen.

Se lige hvilke herligheder jeg fik med hjem for MEGET små penge


Mine genbrugslækkerier


Skønne små bageforme


4 stk. Daisy tallerkner


3 stk Lotus tallerkner


En hylde - der skal kæles for og ende som et lille tøsesminkebord til Emma.


3 små plastik bambier
Nuttede ikk!



Sidst men ikke mindst 2 små porcelænskaniner til samlingen.
Med hjem kom også en trækasse og en ramme med spejl,
som kan ses på det første billede.


Da vi kom hjem fik mine tålmodige piger selvfølgelig en is og manden fik is på sin akillesene.

LIFE IS NICE :0)











14 kommentarer:

  1. Wauw Mette nogen kup du der fik gjort dig! Var det i "ting og sager" du handlede???

    SvarSlet
  2. Ja skønne sager :o)

    Uhhh det var den genbrug hvor der er en trappe op. Den flytter åbenbart og derfor var der halvpris weeeee

    SvarSlet
  3. Er dybt misundelig på dine lotus-tallerkener! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er bare såååå fine ikk og til 2 kroner stykket er det virkelig et kup!

      Slet
  4. Hold nu op nogle kup! Hvorfor kommer jeg ikke lige forbi sådan et sted? ;-) Rigtig lækre ting du fik med hjem. Og her kender jeg også til den med at mand og børn sidder i bilen imens jeg render febrilsk rundt i genbrugsbutik.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh Christina dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der "løber" fra mand og børn for at gøre et godt genbrugsfund.

      Slet
  5. Af nysgerrighed... Hvad gav du mon for Daisy tallerkenerne? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh jeg kan ikke huske prisen, mrn de var noget dyrere en Lotus tallerknerne.

      Smid et bud, jeg vil gerne sælge!

      Slet
    2. Er det mon de store middagstallerkener eller?

      Slet
    3. Jeg måler lige når jeg kommer hjem lørdag.

      Slet
    4. Størrelse :-) Sorry min nysgerrighed :P

      Slet
    5. Fint du skriver... Jeg havde fuldstændig glemt det beklager :-\

      Det er kagetallerkner ;-)

      Slet
    6. Det gør ikke spor. Tror pt. jeg har kagetallerkener nok. Ellers mange tak for tilbuddet.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)