mandag den 13. august 2012

Klar parat skolestart

                                  
                                       Så er det i dag det sker......


Emma har første skoledag i  0.B idag og hun glææææder sig, skoletasken blev pakket igår
og tøjet lagt klar.

Selvom det er andent barn jeg sender afsted i skole, må jeg indrømme også jeg er spændt på dagen.
Det er da lidt stort at ens barn skal starte i skole. En epoke er slut og en begynder.

Sille starter i dag i 2. klasse og glæder sig til at møde alle kammeraterne igen efter en laaang sommerferie.

Så lige nu sidder der to friske og glade piger og spiser morgenmad. klar til at indtage skolen.

Jeg lægger lidt billeder fra den store dag på bloggen senere i dag.

VI SES

2 kommentarer:

  1. Håber de to piger får en dejlig dag, men masser af nye venner og gensyn med gamle venner...

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise
      Vi har alle haft en dejlig dag, med masser af nye indtryk - især for Emma.
      Knus

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)