torsdag den 30. august 2012

MØDER MØDER MØDER


PUHHH SIKKE TO UGER MED MØDER, MØDER OG ATTER MØDER.

Det er virkelig at mærke, at vi har fået to skolebørn hjemme hos os, da der nu er dobbelt op med møder.

Sille går i 2.c og i FRI2eren (SFO) og
Emma går i 0.b og på BLÅ (SFO)

Begge klasser har haft klassemøder og da jeg (en meget engageret forældre) også er med i kontaktforældregruppen i Emmas klasse og i forældregruppen SFOen, kommer der møder med der også.

Heldigvis er det nogle super gode, hyggelige og konstruktive møder, så det er ikke spild af tid og der kommer virkelig noget godt ud af disse møder.

I Silles klasse har vi et sammenhold både børn og forældre helt ud over det sædvanlige, det gavner virkelig skolelivet for vores børn. Vi forældre klikker godt alle sammen og snakker om whiskygrupper til mændene og arrangementer for mødre, det er vildt fedt .

I Emmas klasse er vi alle lidt "nye" endnu. Men mit indtryk er at fællesskabet der også bliver super.
Vi er i kontaktforældregruppen lige nu ved at planlægge et super "rystesammen" arrangement, som helt sikkert vil give en fællesoplevelse, hvor vi lærer hinanden at kende på en sjov måde.

Dog må jeg sige det bliver skønt med en aften uden møder og hvor GLÆDER jeg mig til i aften,
hvor jeg vil sidde i sofaen og strikke, åhhh det bliver godt :o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)