mandag den 3. september 2012

7 års bryllupsdag


Tænk så er det idag 7 år siden Ole og jeg blev gift.

Ole fik første brylullupsdag et album med en fotocollage af vores 5 år som kærester og
en fotocollage med vores første år som gift.

En fast bryllupsgave til manden på bryllupsdagen, er en side med en fotocollage fra 7 året sammen.
Det er virkelig skægt, at bladre igennem albumet og se, hvad der igennem årene er sket af oplevelser.

Til vores bryllup var gæsterne inviteret til Oles 30 års fødselsdag og en uge inden festen, gav vi besked om at det ikke kun var 30 års fødselsdag der skulle holdes men også et bryllup. Vi ønskede ikke noget stort ståhej, bare et ganske stille og roligt lille bryllup.

Ole og jeg er ikke til det helt store bryllup ( eller jeg er ikke til det der med at være hvid brud og kirke), så vi blev viet på rådhuset, med vores nærmeste familie som vidner. Til trods for den korte varsel havde familien virkelig gjort noget ud af det. Dagen inden kom de og satte ranke op og til festen var der taler fra min far, bonusfar og svigerfar, samt sange og ikke mindst mange mange gaver - så vildt.

Ingen andre end familien og en enkelt kollega, vidste noget om at vi skulle giftes. Da jeg var blevet gift sendte jeg en sms til min bedste veninde hvor der stod "Hejsa søde. Jeg har fået nyt mobilnr. og nyt efternavn". HI HI. Der tog jeg fusen på hende, hun er sådan en der ved alt ;o). Men trods dette fik vi dåser på bilen - så fedt.

Vores kære familie havde også klistret hele vores lejligheds vinduer til med TILLYKE og HJERTER og vores dengang kære lille sorte Fiat var også blevet udsmykket.

Hold fast sikke en SKØN dag, den var helt fantastisk og det bedste var, at jeg fik min OLE.

God dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)