torsdag den 27. september 2012

"ET phone home"

Husker du ET?



Om filmen:
Og drengen Elliott bor sammen med sin ældre bror, yngre søster og sin mor. Han er ofte ensom og fortabt i sin egen verden. En dag møder han en alien, der er blevet efterladt på jorden af sine kammerater. Elliott får kontakt med den fredelige skabning ved hjælp af telepati. De lærer af hinanden, og E.T. laver udstyr fra skrammel for at tilkalde hjælp. Men kan den nå det, før regeringens videnskabsmand får fat i den overjordiske skabning?

ET er lige flyttet ind i min samling af plastfigurer som bor i mine sættekasser .

Jeg husker så tydeligt sætningen " ET phone home" fra filmen.

Åhhh hvor var filmen god og hvor græd jeg som pisket, da ET blev syg og jeg troede han skulle dø.

Jeg har ikke set filmen siden barndommen, måske mine piger og jeg skal se filmen i efterårsferien.


Et par billeder af episoder i filmen, som jeg mindes når jeg tænker på filmen:


 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)