torsdag den 6. september 2012

Første forsøg i jersey

Før eller siden skulle det jo prøves - nemlig at sy i jersey.
Jeg har set så mange herinde sy de lækreste sager og nu skulle det prøves.
Jeg købte en lille rest i den lokale stofbutik og igang. Jeg må sige jeg lige skulle finde ud af hvilken stinglængde mm. jeg skulle bruge og lige vænne mig til det mere "levne" stof.
Resultatet blev en natkjole til Emma og den blev straks taget i brug af min lille trold.

"Jeg sov sov godt i min nye natkjole moar" Emmas kommentar næste morgen .

6 kommentarer:

  1. Hvor er den sød - rigtig tøsestof - og så er det jo fantastisk at man også sover godt i den:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak...

      Ja trolden elsker lyserød, så den faldt lige i hendes smag, sikkert derfor hun sov godt ;o)

      Slet
  2. Hvor er den blevet fin.
    Du er velkommen til, at kigge forbi min blog, hvor der i øjeblikket er gang i 4 give-aways.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er da blevet fin ;o)

      Jeg lurer lige forbi hos dig.

      Slet
  3. Det er slet ikke så svært vel :)
    Bare brug mange nåle!

    SvarSlet
    Svar
    1. Libbie, det med nålene er virkelig nødvendig, det er noget levende noget det stof, men lækkert.

      Jeg skal helt sikkert forsøge at sy i jersey igen ;o)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)