lørdag den 22. september 2012

Onde øjne


Efter stilhed på bloggen i en uges tid er jeg tilbage.
 
Min dejlige familie og jeg har været på ferie i dejlige Tyrkiet. Sikke skønt der var solskin, solskin og atter solskin. Vi havde op til 40 grader og har badet og hygget for vildt.
 
Overalt i Tyrkiet ser man "Det onde øje"
 
 
 
eller "Lykke øjnet" der i Tyrkiet bruges mod onde og negative tanker fra andre, beskytter imod ulykker. Øjet bringer lykke, fred og positive tanker til sin ejermand.
 
Selvfølgelig har jeg også et "øje" med hjem og andre tyriske godter, dem skal jeg have taget billeder af og vist jer.
 
Åhhh hvor har jeg savnet jer alle i blogland, jeg har enkelte gange lige kigget forbi på mobilen, men åhhh det bliver godt at blogge mine egne indlæg igen.
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)