fredag den 5. oktober 2012

30 år på bagen

HURRA HURRA idag har Bamse fødselsdag.



Jeg blev lige en smule nostalgisk, da jeg i dagens avis læste, at vores allesammens Bamse fylder 30 år.

Jeg var ca. 5 år gammel, da den store godmodige gule bamsebjørn dukkede op i TVet i Fjernsyn for dig. Jeg elskede ham, men havde også mine skrubler med den store Bamse, har min mor fortalt. Jeg syntes fra barns ben, at han var så egoistisk og så snakkede han ikke ordentlig - "thihvertifald".

Men et eller andet kan han den gule Bamse, for mine børn har også siddet og set Bamse og vi har da også stadig DVDerne stående, godt nok helt bagerst i skabet - de skal ikke smides ud siger pigerne, der dog aldrig ser dem.

Der er produceret over 200 udsendelser med Bamses billedbog, så mon ikke den rare, egoistiske og godsindede Bamse kommer til at fejre mange fødselsdage i fremtiden.

Tillykke skal der lyde fra mig til Bamse


”Man kan tiværtifald aldrig få for mange fødselsdagsfester” som Bamse siger.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Sikke en dejlig blog, du har. Melder mig fluks som fast læser. Kig gerne ind hos mig også :-)
    Vh Eva

    SvarSlet
  2. Åhhh tak... Dejligt at få sådan en skøn besked. Jeg kigger forbi ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)