torsdag den 25. oktober 2012

At blive rørt - helt ind i hjertet

Det er hvad jeg blev, da jeg læste brevet, Sille og Emmas kusine Gry på 10 år har skrevet til dem.
Åhhh..... For pokker tårene trillede ned af kinderne på mig.
Tænk en pige på bare 10 år holder så meget af sine kusiner og giver udtryk for det i et smukt brev. 
Vi er meget tætte med Gry og hendes familie (Oles søster) og har fulgt hinanden tæt i livets op- og nedture, samt tilbringer vi rigtig meget tid sammen med familien.
Jeg får stadig helt tårer i øjnene ved tanken om brevet, læs det herunder:


Med i brevet var hjerte tatoveringer og denne fine tegning.

Hesten til Emma, som elsker heste og en gymnastikpige, nok Sille der er gymnast helt ud til fingerspidserne. Sødt ikk!

Nu vil pigerne til at skrive til hinanden.
Hvem husker ikke tiden med pennevenner hi hi...
Jeg synes det er en mægtig god ide,  at de vil skrive til hinanden, de får trænet at skrive og at forme en tekst lige noget i min ånd. At det så også er på papir og at brevet bliver sendt med posten er så fedt i de her elektroniske tider. Ikke fordi jeg er modstander af elektronik, slet ikke,
men fordi, at der bare ikke er noget bedre end et håndskrevet brev.
Det er på en eller anden måde mere personligt, eller er det bare mig?


4 kommentarer:

  1. Helt enig - det er mere personligt og hvor er det altså sødt! Tænk at en 10-årig pige har siddet dér og tænkt at nu skulle hun lige skrive brev til sine sødeste, sejeste og sjoveste kusiner:-) Det er da dejligt!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Åhh godt jeg ikke er den eneste der har det sådan.
    Og tak for dine altid søde kommentarer ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det et dejligt brev, kan godt forstå du blev rørt. Der er ikke noget så hyggeligt som at få et håndskrevet brev.

    SvarSlet
  4. Ja det er det skønneste brev ;-) Puha da jeg blev rørt, men der skal heller ikke så meget til hos mig ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)