mandag den 29. oktober 2012

Et kig i Emmas værelse

Kom med indenfor i en 5 1/2 års værelse - nemlig Emmas.
Jeg ELSKER at flytte rundt på tingene herhjemme og det sker ofte at børneværelserne får en tur og det er da lige sket igen - bare fordi jeg ikke kan lade vær'.
Kom med indenfor:
På billedet ses Emmas hest Varna. Et super genbrugsfund, hvis man
spørger den unge dame.












Pixis fantastiske alferbetbøger.
En bog til hvert bogstav, et must børn der er ved at
lære bogstavernes univers.








Og sidst men ikke mindst - et sminkespejl.










4 kommentarer:

  1. Hvor ser der hyggeligt ud - total tøse-stil - lige som det skal være når man er 5 år:-) Synes det er så stilet med det sminkespejl.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Emma er også rigtig glad for værelset. Godt jeg fik taget billeder inden besøget af to veninder. Jeg kan fortælle at begefter lignede værelset et KAOS - men pyt pigerne havde det sjovt ! SMIIILER

      Slet
  2. Hvor er det fint - rigtig hyggeligt, piget og personligt :)

    Kh. Irene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt du synes det er piget, hyggeligt og personlig, det er nemlog lige det som jeg gerne vil have værelset skal udstråle.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)