lørdag den 20. oktober 2012

Julegave nr. 1

Mens jeg har siddet med is på knæet, har hæklenålen danset.
 
Jeg har nemlig hæklet julegaver - ja i god tid, men dagene suser afsted og lige pludselig skal der sysles til jul og tiden bliver knap.
 
Første hjemmegjorte julegave er til min lille nevø på 1 år og er denne hæklede slange.
 
Slangen hedder Simme
 
Simme er hæklet af alverdens rester fra garnkassen.
 
 
 
 
Jeg har syet en lille taske Slangen Simme kan transporteres i, jeg kan huske da mine egne piger var i 1 års alderen, de elskede at pakke ting i en taske og ud igen.
Så mon ikke også min lille nevø vil elske dette.
 
Håber ihvertfald at slangen der elsker at gå på opdagelse falder i god smag.
 
HUSK AT DELTAGE I MIN GIVE AWAY
KIG ØVERST PÅ SIDEN TIL HØJRE.
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)