lørdag den 6. oktober 2012

Kald mig Blomsterberg


Fornavet er rigtigt nok nemlig Mette, men Blomsterberg næææ det er altså ikke mig, trods mine super seje, overlækre muffins....SMIIILER.

Jo jo muffinsene er fra den månedlige tøse-hygge-klub, hvor vi mødes 9 tøser og sludre og laver en eller anden aktivitet. Denne gang stod den på muffins pyntning med fondant.

Nu er jeg SLET ikke en kage-bage haj, jeg kan ikke  gider ikke,  at lave mad og bage. MEN da nu muffinsene var bagt og det var pyntningen jeg skulle, var jeg helt klar. Jeg pyntede 4 muffins, en til hver i min dejlige familie.

Der var sådan lidt modellervoks over det og skide skægt, at sidde der 9 tøser og fremstille den ene Mette Blomsterberg kreation efter den anden.


Min muffin

Kærlighedsmuffin til manden

Heste muffin til Emma

Smølfe muffin til Sille



Muffinsene lever ikke længere, de er SPIST . GUF!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)