tirsdag den 9. oktober 2012

Knæ med is på!

Tja 3. gang er lykkens gang er det ikke det man siger?
 
 
 
Jeg blev igår endnu engang opereret i knæet, efter en skade jeg fik i 2010.
 
Operationen gik overraskende godt og jeg slap for den planlagte "store omgang" og nøjes med at få fjernet arvæv og noget "krums" som skulle være skyld i smerterne i knæet.
 
Så nu sidder jeg med benet oppe og med is på - for knæet gør altså lidt nas!
 
Selvfølgelig er det øv øv med sådan en omgang, men jeg har valgt at se positivt på det og håber at resultatet ender med at blive godt. Så godt at jeg kan starte med at dyrke sport igen - bare lidt!
 
Ellers vil jeg bruge tiden i sofaen på at hækle, jeg har fået designet årets julekort, som nu skal klippes og limes (de bliver vist i dec.), jeg har også et strikke-halstørklædeprojekt, så jeg kommer ikke til at kede mig. Faktisk keder jeg mig aldrig, det er virkelig sjældent, at jeg har prøvet dette, jeg kan altid fylde tiden ud med et eller andet.
 
Min søde mor kom lige forbi med en stak blade (ældre blade, men pyt, de er jo nye for mig) og så havde hun en GAVE med til mig - et nyt Hoptimistkrus i lime grøn.
TAAAAAK søde moar, dejligt at få gaver.
 
God dag til jer derude ;o)
 
 

5 kommentarer:

  1. Hvor er det synd at du skal alt det igennem men jeg håber at det denne gang er i tip top stand bagefter. God bedring. og det er dejligt med sådan mor:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Åh nej. Jeg håber at operationen hjælper så du slipper for smerterne.
    Jeg glæder mig til at se dit hjemmedesignede julekort. :-)

    SvarSlet
  3. Altså hvor er I søde. Der er ikke noget bedre end søde kommentarer fra jer.
    Knus

    SvarSlet
  4. Jeg håber du har heldet med dig denne gang. Det er så træls at have smerter. God bedring :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tanja. Jeg håber virkelig også smerter bliver væk denne gang.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)