tirsdag den 30. oktober 2012

Laaangt og gult

Det er hvad mit nye strikkede halstørklæde er.
Ja GULT er det og de som kender mig ved, at gul er min ynglingsfarve.
Halstørklædet strikkede jeg, mens jeg sad med is på knæet efter knæoperationen.
Vejret er jo til halstørklæde så idag skal det flashes!
 Jeg er forøvrigt startet på arbejde igen igår og det var super at komme tilbage til sine dejlige kolleger  og
ja 1 - 2 - 3 så var jeg tilbage i mine arbejdsopgaver, som om jeg slet ikke har været væk SKØNT.
Dog skulle div. adgangskoder lige genopfriskes ;o)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. JAMEN gul er simpelthen sååå skøn;o)

      Slet
  2. Det ser så lækkert ud og gul klæder dig. Fedt at det var en succes at komme tilbage til arbejdet. Hvordan går det med dit knæ?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak, det er super lækkert at have på også.

      Knæet det går rigtig fint. Jeg døjer dog med væske i knæet og knæet hæver hurtigt op. Så lige pt. kan jeg ikke mærke om operationen har hjulpet. Meeen hvor kunne det være skønt at kunne komme til at løbe igen HÅBE HÅBE HÅBE !

      Slet
  3. Var det minisken du har fået opereret eller? Har en Gert herhjemme der ikke kan tage sig sammen til at få hans knæ opereret. Træls. Men manden er i bund og grund bange for at smerterne ikke går væk efter operationen. Fedt halstørklæde. Er det et rør.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh de mænd og smerter;-)
      Jeg har ødelagt brusken i knæet og skulle her 3. gang have haft en brusktransplantation. Dog viste det sig at det ikke var nødvendigt. Jeg har også en revne på menisk og korsbånd, der fik jeg rapet noget af begge steder. Desuden fik jeg fjernet arvæv flere steder og fjernet andet "snavs". Nu er mit knæ mega hævet og fuld af væske av av. Det er et laaangt halstørklæde jeg har stikket.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)