torsdag den 18. oktober 2012

Lynlås i ørerne og lidt genbrug

Se hvad jeg har lavet idag
 
 
Lynlås øreringe, er de ikke bare fede og i gul selvfølgelig - jeg elsker jo gul.
 
 
Jeg har også lavet et par i sort, de skal bruges som adventsgave.
 
 
Elefanten er fundet i genbrug og er Emmas.
Sille har en magen til elefant til sine øreringe, så der har ikke været ro fra lillesøster, der også VILLE have en elefant. Gudskelov kom mormor igår med denne, som hun har købt i den lokalegenbrug.
 
Materialer til øreringene er fra Panduro Hobby.
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. De er helt vildt fede! Jeg købte for en del år siden nogle i glitter, der lignede lynlåse, men de lyser langt væk af discount, så jeg tror jeg må kopiere dine i stedet:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Jeg synes også de er lidt sjove, jeg har virkelig fået mange sjove blikke når jeg har haft dem på. HI hi

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)