søndag den 28. oktober 2012

Skuffer med knager på !

Emma har fået to nye kommoder fra Ikea på sit værelse.
Meningen var at de skulle males hvide, men jeg syntes faktisk de er så flotte,
 i deres naturlige træfarve.
 
Jeg faldt over nogle flotte kugle knager i Fakta ( 6 stk for 50 kr) og med mandens hjælp, blev de forvandlet til håndtag til kommoden.
 
 
 
 
Resultatet er blevet super godt.
Skønt at alt Emmas farverige legetøj nu er gemt væk i skufferne.
 
 
Kig med imorgen og se billeder fra Emmas værelse.
 
 
Er du ikke med i min give away, kan du nå det endnu
klik HER og vær med ;o)
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Sikke billigt - de er rigtigt fine (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et rent røverkøb og resultatet er blevet super godt.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)