søndag den 11. november 2012

At blive inspireret

er hvad jeg blev, da jeg i dag tog i havecentret Nielsens for at købe en buket til mine nye kollega, som starter på mit arbejde i morgen.

Nielsens forhandler selvfølgelig planter mm., men også Kähler, Helbek, Maileg, Vedel fugle, Hans Bøllings lækre træ ænder og mange andre lækre mærker.

Så mens jeg ventede på at det blev min tur, osede jeg rundt og
der fandt der også et par ting ned i min kurv.
 

 
Alle lækkerierne
 
 
 
 
 
Buketten til min nye kollega
 
 
 
 
Neon farvet maskingtape, som jeg skal bruge til at friske mine urtepotter op med.
 
 
 
 
Denne overskønne brune Cono lysestage fra Kähler, ville med mig hjem.
 
 
 
 
Disse 4 tal er til at klæbe på lysene til adventskransen, som i år skal have et strejf af neon.
 
 
 
På vejen hjem, skulle der lige handles rugbrød og med hjem røg disse blade, som nu skal nydes.
 
Emma er taget til pige fødselsdag med klassen, Ole og Sille er taget en tur i svømmehal og jeg vil nu slænge mig i sofaen med en kop te, lidt mundgodt og mine blade.
 
Det er altså lige hvad jeg trænger til ovenpå en tur med dobbelt øjnbetændelse og et bygkorn som også har valgt at blive betændt øv. Heldigvis har jeg fået noget til at tage betændelsen og mit øje ligner ikke længere et sæbeøje.
 Tja så var manden og jeg til julefrokost i går, så jeg trænger i den grad til SOFA.
 
God søndag ;o)
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Faldt lige over din blog og blev så inspireret, du laver de smukkeste ting og forstår at skabe hygge i jeres hjem. Er vild med pigeværelset, hvor ser det bare hyggeligt ud.

    Har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dine kreationer ;o)

    De bedste hilsner
    Ann :o)

    http://mitskonnekaos.blogspot.dk/

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)