søndag den 18. november 2012

Familie portræt

Vi har i dag været kreative hele familien.
 
Vi har "malet" et familie portræt af Fam. (elg) Lehto.
 
 
 
 
Udsnit af maleriet
Sille tv. og Ole til th.
 
 
 
Udsnit af maleriet
Mig tv. og Emma th.
 
Det er et meget nemt fælles kreativ projekt at lave. Vi hyggede os og grinede meget under forløbet. Især da den brune maling skulle på fødderne.
 
Vi har brugt et stort lærred købt i Tiger til 50 kr., Rulleøjne fra gemmerne, filt kugler til næser,
sort sprittus til at tegne gevirerne.
 
Lyskæden er lavet med aftryk af fingrene i forskellige farver og ledningen tegnet op med tus.
 
Billedet skal hænge i køkkenet i julemåneden og jeg er sikker på, at vi kommer til at smile,
hver gang vi ser på det.
 
 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hi hi.... ja den er meget skæg ;0)

      Slet
  2. Sikke et sjovt billede i har fået ud af det. Det er en rigtig sød idé, jeg kan godt forstå i vil smile hele december måned :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiiler... pigerne synes det var vildt hyggeligt at lave. Især fordi farmand også skulle smøres i maling.

      Slet
  3. Ej hvor er det sødt!

    Har set mange lignende på Pinterest, men aldrig som et familiebillede - god idé!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak. Tror da lige jeg må ind og lure på pinterest

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)