onsdag den 14. november 2012

Herman lever stadig - lidt endnu

En lille opdatering på kage processen med Herman.
 
Herman er nu 10 dage gammel og er blevet delt i 5 dele
og givet videre til 4 nye Herman kage-bagere og 1 del bliver hos os.
 
Sille og Emma håber de nye kage-bagere,
 har lyst til at give Herman liv og følge processen.
 
Vores Herman er  i dag blevet tilsat
 
1,5 dl. olie
 3 æg
 2,5 dl sukker
 3,5 dl hvedemel
 2 tsk. bagepulver
 1 tsk. salt
  100 gr. hakkede nødder
 100 gr. hakket chokolade
 2 revne æbler
2 tsk. kanel




og ser nu sådan ud efter en tur i ovnen og mums den smager FANTASTISK!
 
 

2 kommentarer:

  1. Jeg er ikke i tvivl om at han smager godt. Jeg mødte Herman i sommers og vi har igennem efteråret haft små hermanner i fryseren, lige til at hygge med om aftenen.

    SvarSlet
  2. Det var en god ide med at gemme Herman i fryseren. Øv hvorfor har jeg ikke tænkt den tanke?

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)