tirsdag den 27. november 2012

Løsning nr. 2

I et tidligere indlæg skrev jeg om min længe ventede kuglestage.
Manden skulle bore huller i de store kugler og jeg skulle så samle lysestagen, meget enkelt ikk.
Men sådan skulle det ikke gå. For da manden min begyndte at bore i kuglen, flækkede den og det gjorde den næste også.
ÆV ÆV når ideerne ikke lykkedes.
Kuglestagen ikke som jeg ønskede, men løsning nr. 2 er nu faktisk også blevet rigtig fin.





Stagen er lige gemt væk, mens julepynten er fremme, men det bliver helt sikkert skønt, at få den frem efter julen, der trænger jeg ihvertfald til at se på noget nyt.


7 kommentarer:

  1. Æv æv, men den der er da også bare SÅ fin:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja æv æv når noget ikke lykkeds, men fin blev stagen da trods alt.

      Slet
  2. Altså jeg kan rigtig godt li' din plan B, må jeg sige. Det er ærgeligt, når det man oprindeligt havde tænkt ikke kan føres ud i livet, men din stage er nu godt nok blevet flot!!!!
    Kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh tak for du synes om min plan B, den er jo også rigtig fin. Ja det er bare så ærgeligt når ens ideer ikke lykkeds helt.

      Slet
  3. Selvom det er din løsning nr. 2, så er den altså blevet virkelig fed. Hvis jeg må være så fræk at spørge, hvor har du købt dine trækuglerne henne?
    MVH
    Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for roserne Gitte. Selvfølgelig må du spørge til trækuglerne. De er købt i Panduro Hobby og fås i forskellige størrelser.

      Slet
    2. Tak for svaret...
      og glæder mig til at følge med på din blog.

      God weekend!

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)