fredag den 9. november 2012

Sikke en morgen!

Morgenen startede ellers så fint.... Lige indtil jeg kigge i spejlet. Mit øje var total hævet, jeg lignede en der havde grædt flere timer med et øje!

Ved nærmere eftersyn, fik jeg øje på et lille bygkorn, som åbenbart lige skulle komme en dag før jeg skal til julefrokost øvvvvv...

Kold klud på for at lindre hævelsen og videre i programmet.


 Ja  så satte jeg  nøglen i bilen og
 
 
bilen ville ikke starte, ikke særlig fedt, biler skal bare starte og så køre.
 
Nåhhh begge børn ud af bilen, frem med cyklerne
og hvor var det så lige de der cykelhjelme gemmer sig!
 
Med begge piger og jeg selv iført cykelhjelm og cykel var det af sted mod skolen.
 
Heldigvis går begge piger i skole og de er begge super gode til at cykle, så ingen ko på isen der!
 
Jeg måtte som sagt også på cyklen, ikke så fedt med et knæ der blev opereret for ca. 4 uger siden.
 
Med tungen ud af munden og cykelhjelmen helt ned i panden, asede efter mine to pige,r der cykler så stærkt, som om de var med i et lokalt cykelløb.
 
Begge piger kom godt i skole, jeg overlevede cykelturen og det bedste af det hele er jeg har en FRIDAG i dag - velfortjent med sådan en morgen.
 
Nu vil jeg ha' mig en kop latte.
 
God dag derude ;O)
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Åh din stakkel! Nyd din latte og hyg dig rigtig meget - det har du helt sikkert fortjene oven på sådan en start.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle gange er det godt man ikke ved hvad dagen bringer. Resten er dagen er gået rigtig godt.

      Slet
  2. Sikke en start :O

    Godt at det hele endte godt :)

    God aften!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sikke en start på dagen.

      Give awayen er sendt til dig, så den dukker nok snart op;o)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)