fredag den 14. december 2012

Årets julekort

Hvert år sender jeg julekort, det er en fast tradition, der er mange der siger
 "Det har vi ikke tid til",
 men jeg tager mig tid og jeg nyder tiden med julekortene.
Jeg tænker over året der gik, hvad der i løbet af året sket af begivenheder
 gode som mindre gode
og glædes over hvor  godt jeg og min lille familie har det.


Dette er billedet der i år er på julekortet.
Mine skønne piger og vores dejlige kanin Nynne.



Jeg har printet billedet ud på lidt kraftigere papir og foldet det, således at der på bagsiden er en lille lomme, hvor selve julebrevet er i.


Jeg har skrevet tekst på den ene side og på den anden side, syntes pigerne at Nynne skulle være på og selvfølgelig skulle hun det, hun er jo vores lille baby ;o)

Nu håber jeg at modtagerne bliver glade, når de modtager en julehilsen fra os ;o)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)