onsdag den 5. december 2012

At mindes i julen

Julen er lige med hygge, skønne stunder med familien, kreativitet og forventningens glæde, men en tid hvor jeg mindes mine kære der ikke længere er her hos mig.
I år er det 25 år siden, jeg mistede min elskede mormor, åh hvor jeg stadig husker dagen hun døde.
Det er på en eller anden måde vildt underligt at 25 år er gået og der er sket så meget. Jeg ville ønske jeg kunne fortælle min kære mormor, at jeg er blevet gift og har fået to skønne piger, det ville hun blive glad for at vide. Tja savnet er der stadig.
Jeg var forbi kirkegården med dette hjerte og det sneede så smukt da jeg var der.




Her er et billede af mig og min mormor. Jeg er 4 år på billedet, min mormor er fanget i et ikke så heldigt udtryk ;o)



3 kommentarer:

  1. Mindes ofte min far som nu har været død i 9 år. Simpelthen vildt at tænke på hvor lang tid han har været væk. Men tænker stadig lige så ofte på ham som for 8 år siden. Jeg tænker nemlig også, gid han havde lært sine børnebørn at kende. Mine børn er ihvertfald den største faktor til at jeg længes og føler afsavn til min far. Højtider gør det så heller ikke bedre.

    SvarSlet
  2. Fint indlæg om at mindes :) Min egen mormor, som døde da jeg var 11 år er også meget savnet. Det er faktisk hende vores datter Asta er opkaldt efter. Hun var så dejligt et menneske :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  3. Åhh jeg får helt tårer i øjnene og bliver rørt af at læse jeres kommentarer.
    Lise jeg har det lige som dig, at ens børn forstærker savnet af min mormor.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)