onsdag den 26. december 2012

Danish Design

Jeg har fået de lækreste julegaver ved mine piger, se lige her ægte Danish Design
made by Lehtonen 1 og 2.
 


 
Super lækker bordskåner lavet af Emma
 
 
 
Smukt glasfad med Mandala motiv lavet af Emma
 
 
 
 
Til og fra kort - er det ikke bare fint ;o)
 
 
 
Fedt billed malet på sort lærred lavet af Sille
 
 
 
Super fræk basketstøvle sparebøsse lavet af Sille.
 
Det er simpelthen de dejligste julegaver jeg kunne tænke mig,
først og fremmest fordi det er mine piger der har lavet dem.
 
Men tænk en masse tid de har brugt på at lave disse skønne gaver, det varmer dybt i mit hjerte.
At se glæden i deres øjne, da de gav gaverne, åhhh et skønt øjeblik og glæden ved at gi' det er jo bla. det julen handler om - jeg er SÅ glad og SÅ stolt.
 
En stor tak skal også lyde til pigernes fantastiske SFO, der har brugt mange timer og resourcer på at give børnene mulighed for, at lave julegaver til forældrene.
 
 
Pigerne bag Danish Design by Lehtonen
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Super flotte gaver - kan godt forstå du er stolt af dine piger :-) Glædelig jul

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh ja jeg er såå stolt ;-)
      Glædelig baghjul til dig.

      Slet
  2. Hvor er det skønt det billede af pigerne og jeg kan godt forstå du er stolt. Det ER da stort og man bliver så taknemmelig og glad inden i. Gaverer er SÅ fine - det lærred ligner jo ligefrem noget man kan købe i butikkerne!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. De er så super fine de gaver. Ja maleriet er bare så flot, jeg har også rost Sille rigtig meget. Håber hun med tiden får mere lyst til at udfolde sig kreativt.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)