lørdag den 15. december 2012

Funny Leuchter

Det hedder disse stager som jeg fandt i genbrugen.
Jeg skulle egentlig slet ikke i genbrugen, men pludselig stod jeg der med disse stager i hånden.




En stor stage og ti små i original æske for en flad 20'er.

Er de ikke skønne?


 

Jeg synes det er ret sjovt med den originale emballage plus at der i lysestagerne sad gamle rester fra lys, som har stået i et andet hjem og lyst - måske endda på julebordet.



Stagerne har fået en plads på amagerhylden i køkkenet, de pynter meget fint trods der ikke er lys i.



Funny Design hedder stagerne er der nogen der kender dem?

4 kommentarer:

  1. Vi havde dem kun med hjerter da jeg var barn stående i ruden indtil vores første sal :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh ja med hjerter. Jeg tror da jeg har en enkelt lille stage med hjerter et eller andet sted, det havde jeg helt glemt. Den må findes. knus

      Slet
  2. Hvor er de smukke og retro-agtige. Sikke et fund, og det er superfint med din amagerhylde :) God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig super fine min "nye" stager.
      God weekend til dig også.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)