mandag den 31. december 2012

GODT NYTÅR

Forberedelserne til årets sidste aften er igang herhjemme.
 
Vi får gæster af vores gode venner og deres skønne unger og sammen skal vi fejre årets sidste dag og begyndelsen på et nyt spændende og uforudsigeligt 2013.
 
Manden er igang i køkkenet, her hjemme er det Ole der kokkerere og jeg tager mig af bordpynt mm.
 
Jeg har ikke lige nået at få taget billeder af det færdige bord men her er et lille glimt
 
 
Ideen med glasene som stager har jeg nuppet HER.
 
 
Ja og farver bliver sort, hvid, sølv og turkis
 
 
Glædelig NYTÅR til alle jer skønne mennesker bag skærmene.
Tak for søde kommentarer, tak fordi I følger mig og især TAK fordi I inspirerer mig!
 
SES i 2013 :0)
 
 

2 kommentarer:

  1. Også godt nytår til dig:-) Jeg håber I havde en festlig aften - med et meget fint bord, kan jeg se. Glæder mig til at følge med igen i 2013 - det er altid en fornøjelse at komme ind på din blog.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Christina!

      Vi havde en super dejlig nytårsaften og bordpynten samt maden var i top.

      Dejligt at have dig som læser og nyder virkelig også at følge dig på din blog.

      Knus

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)