torsdag den 20. december 2012

Jul hos mig- kig ind.

Jeg er en rigtig juleelsker, eller er ihvertfald blevet det, efter jeg har fået børn.
Og her har julepynten en plads, der er ikke noget så hyggeligt, som et julepyntet hjem.
Se lidt af min julepynt herunder.



Retro julemand og retro juletræ sammen med mine stribede vaser





I år har jeg fået fingrene i tre af disse gamle nisser og jeg synes de er så fantastiske.
(Den sidste nisse er ikke lige kommet med på billedet)




Et glimt af forskelligt julepynt.





Masking tape pynter på vinduerne.



Masking tape juletræ er kommet op på døren.

Det var et lille glimt af min juleoppyntning

Glædelig decemberdag ;o)




 



2 kommentarer:

  1. Fin julepynt:-) Jeg er ikke selv så meget til rød jul, men må indrømme, at din oppyntning med rød er MEGET fin...

    SvarSlet
  2. Tak fie. Jeg elsker rød i julemåneden. Men må også indrømme at det er SKØNT at få det palket væk efter jul ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)