søndag den 2. december 2012

Jule give away

Det er 2. dec, det er 1. advent og sneen ligger så smukt udenfor og

 I skal have en give away.
Først en STOR TAK til alle mine trofaste læsere og velkommen til de nyere af jer,
 det er så skønt, at I alle har lyst til at følge mig på min blog, det varmer rigtig meget.
Jeg håber I har lyst til at deltage i min jule give away og hjælpe mig med,
 at få flere nye læsere til min blog.
Give awayen er en super sød tunika fra Fairtail i str. 98


 Du kan deltage i min giveaway med 3 lodder ved at skrive en kommentar
være fast læser og du må meget gerne linke til mig (brug billedet herover)
Give awayen trækkes d. 12. dec.

Give awayen er sponsoreret af Fairtail og jeg har ikke modtaget betaling eller gaver for at bringe indlæget.

16 kommentarer:

  1. Super fin tunika - den vil jeg da gerne vinde :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin tunika. Den vil jeg gerne vinde :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Haps 3 lodder til mig, den er virkelig fin og min lille trold ville elske den =)

    Kig evt forbi og se min advents give away.

    SvarSlet
  4. perfekt når den ene er i 92 nu ;) jeg er med og linker her: http://bullermusen.blogspot.dk/

    kig også gerne forbi mine tre give aways:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away_29.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  5. Jeg er helt sikkert med i sådan en fin giveaway:-)

    SvarSlet
  6. jeg vil meget gerne være med

    kig forbi min giveaway og del gerne din egen på fb siden danske giveaways

    SvarSlet
  7. Den kunne jeg da godt lige bruge;)

    SvarSlet
  8. Jeg skal da bestemt være med her-deltager med tre lodder:)

    SvarSlet
  9. Nej, hvor er den fin især når man er bidt af en gal ugle :-) med 3 lodder :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  10. Hvor er det dog en fin kreation, som jeg meget gerne vil vinde. Deltager med tre lodder - tak......Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  12. Den er da super fin. Den vil helt sikkert klæde Lucca rigtig godt. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    fru-fischers-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Hvor er den fin - den vil passe Alberte helt perfekt :-)

    SvarSlet
  14. Den vil jeg gerne være i - lige på falderebet :-)

    SvarSlet
  15. Nøj, den vil jeg da rigtig gerne vinde til min lille pige:-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)