onsdag den 19. december 2012

Juletradition

Hjemme hos os flytter nisserne ind hver december og selvfølgelig er de også kommet i år.
 
De laver drillerier som at farve mælken blå, hælde havregryn på gulvet, tape dørene til med masking tape og ja jeg kan blive ved.
 
Hver nat når pigerne sover, kommer nisserne ned i huset og de glemmer deres træsko et sted i huset og det første pigerne gør om morgenen er at lede efter træskoene.
 
I år har nisserne fået en seng med halm og sengetøj, så de kan sove godt efter nattens drillerier.
 
 
 
Den fine nisseseng, fundet i genbrug for en femmer.
 
Hver fredag og lørdag lægger nisserne adventsgaver i pigernes julesokker og de sidste dage op til juleaften, kan nisserne også fine på at lægge små gaver til pigerne.
 
Skønne nisser vi har boende ;o)
 
 
 
 




 

2 kommentarer:

  1. Det lyder bare rigtig hyggeligt, at have nisser boende. Vi har snakket meget om det herhjemme, hvad med det med nisser ? skal vi bruge det ? Skal nissen komme med gaver, eller skal hun(2år) vide det er mor og far der giver dem.

    Min kæreste synes det er fjollet, men jeg synes det er så hyggeligt. Så jeg nyder at læse med hos jer andre om de ulykker nisserne laver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi ja min mand syntes også i starten at det var fjollet med nisserne. Men igennem årene er han hoppet med på vognen og han fiser rundt om aftenen og stiller nissetræsko og laver nissens drillerier hi hi....

      Det med julemanden er der ikke rigtig nogen af vores piger der tror på, men nisser jo det er lidt spændende.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)