tirsdag den 18. december 2012

Kreatid i SFOen

Min datter Emma går i verdens bedste SFO,
 det gør min ældste datter også,
 men idag er det lige BLÅ stue der fremhæves.
De laver simpelthen de lækreste kreative sager på Emmas stue.
Specielt fedt er det, når Emma ligesom jeg, elsker at udfolde sig kreativt.
Se lige hvad Emma sad og lavede, da jeg hentede hende forleden.
Det flotteste pileflettede træ.
Der sad otte piger dybt koncenterede med hver deres pileflet og ænsede ikke,
 hvad der skete rundt om dem, det er da fedt.
Jeg er helt vild med det pileflettede juletræ, allermest fordi Emma helt selv har lavet det,
men elsker også enkeltheden i det.
Da vi kom hjem fra SFOen, gav vi en brugt kakaodåse en gang papir
og en klat ler og nu står træet så fint.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot træ. Og hvor hyggeligt og dejligt at Emma har arvet din kreative side. Det kan sikkert give mange hyggelige timer sammen :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så hyggeligt, at lave kreative syslerier med Emma. Sille min ældste datter er ikke til den kreative udfoldelse, men er vildt dygtig, lidt ærgeligt lysten ikke er der, måske lysten dukker op engang,

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)