søndag den 23. december 2012

Pakkepost og årsdag

Se lige hvad jeg har fået tilsendt med posten.
 
4 søde røde kuglestager

 
Tænk at søde Helle Marlene med bloggen gladetanker, har læst om, at jeg manglede et par stager før min samling var komplet med 24 stager og sender mig derfor 4 skønne røde stager.
 
Jeg er dybt berørt og SÅ glad, tænk en jeg slet ikke kender begaver med med sådan en flot gave.
 
1000 tak til Helle Marlene!
 
Blogland er og bliver bare fantastik ;o)
 
 
Idag  har manden og jeg kæreste-årsdag. Det er idag 12 år siden, Ole og jeg blev kærester.
Vel nok den bedste før-julegave jeg nogensinde har fået.
 
Jeg er en klovn til at huske denne dag og de sidste par år har jeg glemt dagen.
MEEEN i år huskede jeg det og synes at manden skulle have en gave eller faktisk to.
Vi gør normalt ikke i, at give gaver på årsdage, men i år skulle manden nu have gaver.
 
Det blev til en cognac farvet cardigan og dette skønne kærestepar fra Maileg.
Lidt en gave til mig er nisserne vist også syyyyhhhhh.
 
 
Og 4. advent er det også idag og i min Rikkitikki adventskalender gemte sig
Hr. og Fru Rudolf
 meget sjovt at gaven kommer på vores årsdag ikk.
 
 
Nu vil jeg og min dejlige familie nyde juletræet og hinanden selskab og bare hygge, mens det sneer og stormer udenfor.
 
Glædelig 4. advent :o)
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)