torsdag den 3. januar 2013

10 om mig!

 
 
 
 
Inspireret af Christina får I lige 10 hurtige om mig:
 
Jeg var enebarn i 20 år. Mine forældre blev skilt og min mors nye mand har to børn.
Så nu er jeg både storesøster og lillesøster.
 
Jeg har tre uddannelser :Højere Handelseksamen, Salgsassistent samt Pædagog og arbejder idag som Kursussekretær.
 
Jeg haft to kærester på samme tid (kun i 4 dage). Jeg kunne ikke finde ud af hvem jeg skulle vælge, det blev Ole, som jeg er gift med idag.
 
Jeg har i begge mine graviditeter tabt 15 kg.
Jeg led Hyperemesis gravidarum, hyppige opkastninger fra uge 4 til den dag jeg fødte.
 
Jeg er et KÆMPE rodehoved - til min mands store irritation.
 
Jeg har dyrket gymnastik siden jeg var 2 år og gået på alt fra puslingehold til DGIs REP-hold.
 
Jeg har været i følgende lande Sverige, Norge, Finland, Rusland, Tyskland, Belgien, Luxenborg, Spanien, Malta, Italien, Eks. Joguslavien, Frankrig og Tyrkiet.
 
Elsker at se Columbo og Hun så et mord i TVet.
 
Jeg har for mange år siden haft så vilde tømmermænd, at jeg var ved at droppe at holde juleaften.
 
Har for 4 år siden tabt 25 kilo.
 
Det var så lige 10 ting om mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Ih jeg er vild med den slags indlæg. Din bandit at du havde to kærester i 4 dage, men du valgte åbenbart rigtigt:-) Føj for nogle graviditeter - din stakkel!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi.... ja det er vildt skægge de indlæg.

      Jeg er altså heller ikke stolt af mit 4 dages stunt ;o/

      Tja jeg har indset at jeg ikke er den bedeste til at være gravid.

      Knus

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)