onsdag den 9. januar 2013

6 år HUURRAAAA

Det er en stor dag idag for min yngste datter Emma.
Hun fylder 6 år og har i flere måneder glædet sig til denne fødselsdag.
 Ja som I kan se, er Emma helt og aldeles VILD med Monster High, så fødselsdagskortet skulle da selvfølgelig være med Monster High.
Dagen fejres med fødselsdags morgenmad og gaver, derefter skal skolen passes og så skal Emma have alle pigerne fra klassen med hjem - hele 17 stk - puhhh mon jeg overlever !
Temaet er PRINSESSE fødselsdag, som Emma helt selv har valgt.
Det bliver spændende, at se om det jeg har arrangeret falder i god jord.
(Jeg laver et indlæg, så I kan se hvad jeg har fundet på).

Jeg kan slet ikke forstå min lille Emse bliver 6 år idag, min lille baby er blevet stor.
Tiden går virkelig hurtig!

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke med Emma. håber dagen bliver dejlig for hende. kh Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise. Jeg er sikker på at dagen bliver helt super duper.

      Slet
  2. Stort tillykke med Emma! Håber I får en rigtig dejlig dag. Kh Louise

    SvarSlet
  3. Takker ;-)

    Det var ihvertfald en glad Emma der tog i skole idag.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)