onsdag den 23. januar 2013

En EMMA eller VICTOR?



Sådan så forsiden forleden ud i dagbladet 24timer.

Sjovt at navet Emma stadig ligger nr. 1.

Da Sille i 2006 valgte navnet Emma (født 2007) til sin lillesøster i min mave, kendte vi ingen (bortset fra afdøde familiemedlemmer) der hed Emma.

Men vi blev da klogere......... 
Dog er der ingen Emma, der er lige så skøn og dejlig som vores egen Emse ;o)

Kig på linket ovenfor og se de mest populære navne.

Undre du dig over hvorfor Sille (dengang 2 år) fik lov til at vælge navn til sin lillesøster?
Så er det fordi Ole og jeg ikke kunne blive enige.
Sille havde sommeren, hvor jeg var blevet gravid, leget med en Emma ved stranden, hvor mine forældre har sommerhus. Efterfølgende når hun snakkede til min gravide mave, sagde hun Emma hele tiden.
Vi fortalte dengang Sille, at det kunne jo være, at babyen i maven kunne være en dreng. Hvorpå Sille svarede " Nej nej det er Emma".

Ganske rigtig viste en scanning, at det var en pige i min mave - en Emma ;o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)