mandag den 14. januar 2013

En tube maling #1

Jeg købte forleden en tube maling i Søstrene Grene, ikke fordi jeg stod og manglede den,
 men fordi farven bare var så lækker.

Tuben nåede da heller ikke at ligge længe i malerkassen, før den kom i brug.


Jeg havde et par ekstra Bjørn Wiinblad platter i gemmerne og fik ideen om at give den lidt farve.

'

Farven kommer ikke rigtig til sin ret, når der tages billeder af den,
 men håber I kan gætte jer lidt til, hvor skøn den er. 
Den er neon orange/pink - bare så skøøøn !

Ideen med at male på platten, gav straks flere ideer, så kig med de næste par dage og se hvad en tube maling, kan sætte igang af ideer.






3 kommentarer:

  1. Sjov ide :-) Glæder mig til at se mere :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide, så kan jeg da også komme til at synes om Bjørn Wiinblad :)

    SvarSlet
  3. SKØN idé - tak for inspirationen ;)
    Kh Tina

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)